POZICE:
Asistent/ka jednatele
NÁPLŇ PRÁCE:
- administrativní a organizační podpora jednatele
- samostatná příprava podkladů a prezentací
- komunikace s klienty
- administrace zakázek
- práce na PC (Word, Excel, Internet, firemní IS)
- tvorba zápisů z porad, psaní korespondence
- evidence stanovených pracovních úloh a sledování dodržování jejich termínů
- zabezpečení chodu kanceláře (pošta, stravenky, drobné nákupy, atd.)
CO OČEKÁVÁME:
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
- schopnost samostatně pracovat na PC a efektivně vyhledávat na internetu
- organizační a komunikační schopnosti na vysoké úrovni
- schopnost formálního písemného projevu
- ŘP skupiny B – aktivní řidič
CO NABÍZÍME:
- stabilní zaměstnání
- možnost profesního růstu dle ambicí a schopností (obchod, marketing, projektový management v oblasti dotací)
- příjemný pracovní kolektiv
- odpovídající platové ohodnocení a řadu zaměstnaneckých benefitů
Pozice je vhodná i pro absolventy, studenty kombinované/dálkové formy studia a matky po mateřské dovolené.
Nástup 15.3.2018
Plný úvazek nebo možnost domluvy na zkráceném úvazku (6 hodin/5 dní v týdnu).
Strukturované životopisy včetně motivačního dopisu posílejte na info@atregia.cz